تلاش برای ثبت و انتقال مطالب مفید

زکات دانش، نشر آن است.

تلاش برای ثبت و انتقال مطالب مفید

زکات دانش، نشر آن است.

سلام و درود خدا بر شما؛

هدف از ایجاد وبلاگ حاضر، نشر و بازنشر مجموعه ای از گزین گویه ها و مطالب مفید می باشد.

« خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خوشنود باشیّ و ما رستگار »

به مناسبت شب های قدر

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۵۷ ق.ظ | .. .. | ۱ نظر

۩   به نام حضرت دوست که هرچه داریم از اوست    ۩

خدایا ! من در این کلبه فقیرانه خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریاییت نداری

و آن این که من چون تو خدایی دارم اما تو چون خودت نداری .

پلک هایم خیس خیس است سینه ام آتشکده / شیشه عمرم شکسته خون دل جوش آمده /

رشته آمال خود را هرچه محکم می کنم /  باز جشن خاطراتم می شود ماتمکده

  • .. ..

نظرات  (۱)

بسیار زیبا

 

به وبلاگ بنده هم سر بزنید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی